UKEN SOM GIKK – UKE 11

Ukens opptur: Det at motivasjonen var på topp igjen var virkelig en opptur, men så hadde jeg et veldig koselig familieselskap i dag som også var en fin opptur i uka ♥

Ukens nedtur: Det må være at jeg har stresset så mye med at jeg har bursdag, at jeg har gledet meg mer til bursdagen min var over enn til selve bursdagen min. Jeg har tenkt altfor mye på det. 

Ukens sang: Jeg har begynt å høre mye på Beyoncé sin Love on Top igjen, den er så RÅ og en skikkelig good feeling sang! 

Ukens serie: Ikke noe nytt denne uken, jeg har bare sett på Gilmore Girls og This Is Us. Nå har jeg sett ferdig Gilmore Girls da, så jeg må finne på noe nytt…

Ukens høydepunkt: Gaven jeg fikk fra venninnene mine var midt i blinken og fikk meg til å tenke hvor godt de kjenner meg! Og da kjæresten min kom hjem fra trening i går med roser til meg, når jeg allerede hadde fått gave fra han tidligere. Jeg så ikke den komme, så det var veldig koselig ♥

Ukens innlegg: Tanker rundt det å ha bursdag. Det var mye dette som jeg tenkte på hele uken og i forkant av å ha bursdag, så jeg måtte bare skrive det ned. Fikk noen kommentarer av folk som kjente seg igjen, så det er jo fint jeg ikke er alene iallefall. 

Ukens craving: Proteinkulene jeg laget i starten av uken!! Noe så godt! Jeg må nok lage de på nytt neste uke, for dette er noe jeg gjerne vil ha i kjøleskapet til enhver tid. De gikk jo så fort å lage også! Oppskrift her

Ukens treningsøkt: Motivasjonen min har virkelig vært på topp igjen denne uken, og det er så gøy! Jeg har hatt fem gode økter, og spesielt beinøkta jeg hadde på fredag var veldig god, og veldig tung. 

Nå skal jeg på kiiiino! Endelig får jeg se Skjønnheten og Udyret, gleder meg veldig ♥ Noen av dere som har sett den?

♦ Hadde dere en fin uke?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg