ALMOND BUTTER BLISS BALLS

I går laget jeg noe skikkelig digg! Jeg fant en ny oppskrift i går på Leah Itsines sin blogg (her) som jeg måtte prøve ut, og de var SÅ gode. Enda bedre, og enklere å lage, enn de jeg laget sist (oppskrift her). Så jeg vil selvfølgelig dele oppskriften med dere! Jeg byttet ut proteinpulveret med finmalte mandler (fås kjøpt på helsekost), og peanøttsmør med mandelsmør, da jeg ikke liker peanøttsmør. 

Det du trenger: 

2 spiseskjeer vanilje proteinpulver eller finmalte mandler
1 cup (rett over 2dl) havregryn
1-2 spiseskjeer kakaopulver (jeg brukte 1.5, men ta 2 om du er glad i sjokolade)
1/2 cup (1dl) smooth peanøttsmør eller annet nøttesmør
1/2 cup honning
1 cup kokosflak


Dette gjør du:

1. Miks alle ingrediensene, bortsett fra kokosflak, i en bolle til alt er godt blandet. Legg til mer honning om det er for tørt.

2. Rull til små baller.

3. Hell kokosflakene på et fat, og rull ballene i kokosen til de er godt dekt. 

4. Legg ballene i en boks og sett i kjøleskapet i 30 min. De holder i kjøleskapet i 3-4 dager. 

Disse er helt supre før trening eller om du er litt godtesyk! 

Enjoy ♥

17 kommentarer

Siste innlegg