A BUNCH OF VACATION PHOTOS

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bilder fra den første kvelden vår i Haag ♥ Alle disse bildene er fra stranden der, så mye å finne på! Vi dro jo opp i Pariserhjulet der og fikk mildt sagt sjokk første runden da vi skjønte hvor høyt det var. Men det gikk bedre og bedre for hver runde, haha. Jeg har forresten sittet i en time nå for å laste opp disse bildene, og endte til slutt opp med å bruke mobildata for å laste de opp. Men jeg fikk jo lastet de opp, det er det viktigste! Jeg har nettopp spist en skål med pastasalat til kveldsmat, jeg laget en stor bolle med det til middag i dag så jeg ender vel opp med å spise det til hvert måltid nå. Oppskriften finner dere forresten her ♥

// Photos from our first night in The Hague ♥ All these photos are from the beach there, so much to do! We went up in the ferris wheel, and we were quite shocked the first round over how high it was. But it got better and better for each round, haha. By the way I’ve been sitting an hour trying to upload these photos now, and in the end I had to use my 4G to upload them. But the most important thing is that they were uploaded! I just had a bowl of pasta salad, I made it for dinner today so I will probably end up just eating it for every meal now. You can find the recipe here ♥

10 kommentarer

Siste innlegg