SVAR PÅ SPØRSMÅL, DEL 2

Da fortsetter vi…
BESTE BARNDOMSMINNE?
Eh, for å være helt ærlig så husker jeg egentlig ikke så mye fra da jeg var liten. Men man blir jo ikke voksen før man fyller 20, så da er jo jeg fortsatt barn og da svarer jeg New York, Alta, London og Praha. Kan ikke velge mellom de. Egentlig har jeg mange flere minner som også går under de beste, men disse nevner jeg nå.

Hva er din yndlingsfarge?
Se på designet så finner du det ut. Rosa selvfølgelig 🙂

Sommer vs vinter?
Helt klart sommer.

Hva er det beste du vet med å blogge?
Hmm. Å få respons på bilder jeg har tatt og det jeg skriver. Jeg merker at etter jeg begynte å blogge har jeg blitt gladere i å skrive og ikke minst ta bilder. Det var jo blogging som gjorde at jeg ble mer interessert i å ta bilder.

Hvilke blogger leser du fast?
Ganske mange, hehe. Tror jeg følger alt for mange på bloglovin', merket det når jeg hadde hundrevis av innlegg å lese etter jeg var på hyttetur. (Jeg leste ikke alle, om du lurte). Gå på forsiden til bloggen og bla ned til du ser lenkene. De leser jeg fast.

Er du forelska?
Nei.

Har du noen gang hatt noen dyr?
Har hatt tre hamstere, nå har stesøsteren min to hunder, Leon som er hos oss ganske ofte, og en annen hund som er her av og til.

Leon søten. Chihuahua for de som lurer 🙂

Hvorfor blogger du?
Fordi det er gøy.

Hvis du skulle vært en av de på topplisten topp25, hvem ville du vært, og hvorfor? Hva hadde du gjort og hva ville du blogget om?
Ville vært Annais fordi hun virker som en jente med en veldig fin personlighet og en bra humor. Hun skriver så morsomme innlegg og ikke minst inspirerende. Jeg ville vel egentlig ikke gjort noe spesielt, bare blogget som vanlig, selv om det egentlig hadde gjort bloggen hennes utrolig kjedelig om jeg skulle blogget på den.

Hva slags mat hater du?
Krabbe.

Beste minne 2009?
Hele sommerferien. New York, Alta og Madonnakonsert.

Tre ting du liker og ikke liker ved deg selv?
Liker: Øyenvippene, øynene i seg selv og neglene mine. Jada, rare ting, men du spurte.
Liker ikke: Håret mitt, nesen min og kondisen min. (Den lille kondisen jeg har ihvertfall). Og som sagt; rare ting, men du spurte 😉

Er du fast leser av Voe?
Ja, det er jeg.

Hvilken mascara bruker du ??
Covergirl Lash Exact og Maybelline Pulse Perfection.

Største frykt?
Heh, humler, bier og vepser. Har faktisk våknet to ganger før av at det har vært en humle flygende rundt i rommet mitt. *Grøss*

Vet foreldrene dine om bloggen?
Ja, det gjør de 🙂

Hvor lenge har du blogget?
Siden 6. juli 2009.

Hvor handler du klærne dine?
Bik Bok, Only, Vero Moda, Gina Tricot. Og når jeg er i utlandet er det ganske forskjellig ettersom hva som er der.

Trener du?
Trener fotball og så skulle jeg vel egentlig være med mamma på aerobic eller noe, men det har ikke skjedd enda.

Hvor mange kjærester har du hatt?
5 tror jeg..

Hva skal du gjøre i sommer ?
Skal til Belgia i 2 uker og ellers har jeg ingen planer. Vi må finne på noe, Nathalie! 🙂

Er det noe spesiell grunn til at du heter Vanilla?
Det har jeg skrevet et innlegg om som du kan lese >her<.

Dett var dett. Gjorde innlegget umuulig å kommentere, fordi.. Jeg føler for det. Om du lurer på noe mer, spør i et annet innlegg 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg