HVORFOR “VANILLA”?

Det er jo egentlig et ganske godt spørsmål om hvorfor jeg kaller meg Vanilla på bloggen så det skal jeg da prøve å forklare. Det er egentlig ikke noen spesiell grunn til at jeg kaller meg det, men det var en dag jeg hadde lyst på et kallenavn på bloggen og ikke bare Malin som igrunn er ganske kjedelig siden det er jo mange andre som også heter det.

Så den dagen jeg bestemte meg for å få et kallenavn på bloggen, satt jeg og grublet ganske lenge. Så tenkte jeg bare plutselig at jeg kunne kalle meg Vanilla/Vanilje. Ikke pga. noe spesielt, bare fordi jeg fikk lyst pluss at favorittmilkshaken min er vanilje og vaniljeis er favorittisen min. Så da ble det Vanilla, noe jeg har hatt siden.
Da vet dere det 🙂


Her holder jeg bl.a en boks med vanilje.

Har du et "spesielt kallenavn"?

15 kommentarer

Siste innlegg