It’s going down, down

Føler at alt på bloggen bare går nedover for tiden. Statistikken, kommentarer osv, blir det mindre av og det er ikke akkurat så veldig gøy da. Blogglysten er ikke helt på topp akkurat nå, men skal prøve å få den opp igjen. Men jeg vil gjerne at dere sier ifra hvis det er noe dere syns jeg kunne gjort annerledes, eller om det er ting dere vil ha mer av, så skal jeg prøve på det.

Kom hjem for cirka en time siden, og det er litt trist at arbeids"uka" er over nå, for det var veldig gøy å jobbe der. Men men, kanskje jeg får meg jobb der når jeg blir eldre? Krysser fingrene for det. Ligger som et slakt i sofaen akkurat nå og har nettopp sett home and away. Har ikke fulgt med i det siste, så jeg skjønner egentlig ingenting. Hvis jeg orker, kommer det outfit bilde etterpå.

img2038

Har bloggen min blitt kjedelig?
Hva vil du ha mer av?

4 kommentarer
    1. du burde kanskje laget nytt design. et enklere design, litt mindre av knashe farger. det er ikke så mange som liker det slik, man vil helst ha et så enkelt design som mulig på e blogg, for å lese den. det vil kanskje trekke flere lesere. : )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg