DET BLE EN KVELD FYLT MED LATTER

I går kveld etter jeg hadde skrevet det siste innlegget, gikk Margretha og jeg ned og tok oss noe mat. Vi varmet oss noen boller, og etterhvert som vi begynte å spise kom det mer og mer latter ut av munnene våre. Det endte opp med at hun løp ut på badet og jeg løp ut på stuen for å prøve å slutte å le, og hver gang vi skulle prøve å se på hverandre igjen, ble det bare enda mer latter. Lurer på om mamma (som hadde lagt seg og skulle tidlig på jobb i dag) hørte oss. Hihi. Men til slutt klarte vi å slutte å le og legge oss. 

I dag sto vi faktisk opp 11.20, som jeg er litt skuffet over for jeg føler at vi har fått så lite ut av dagen siden vi våknet så sent. Men det kan vi ikke gjøre noe med. Anyway, nå har vi spist en god luksusfrokost – hvis vi kan kalle skive med ost, for luksusfrokost – og sitter nå med mette mager. Hva vi finner på videre er et mysterium. Husk at jeg digger dere!

img2232
Random bilde.

Ikke glem konkurransen HER!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg