KONKURRANSE!

Ja, da blir det konkurranse. Dette var ikke en av forslagene som kom på kommentarene, men av min bestevenninne Margretha. Konkurransen går ut på; 

Nå legger jeg ut bilder av forskjellige mascaraer, og så skal du gjette hvilken mascara jeg bruker og skrive hvorfor akkurat du burde vinne. Så enkelt er det, jeg har ikke sånn at du må legge ut et innlegg om konkurransen, fordi jeg ikke synes det er nødvendig. (no offence til dere som bruker å ha det på deres konkurranser). Konkurransen varer frem til søndag og du kan delta MAX tre ganger, de som deltar flere ganger enn det, blir diskvalifisert. Hvis det blir flere som gjetter riktig, trekker jeg ut en vinner. 
Dette er premien:
img2131
Øreringer fra Bik Bok og en ansiktsmaske fra Vita. 
Her er alternativene:
1: 2:  
3: 4:
5: 6: 
Alle bildene er tatt fra Google. Lykke til!
72 kommentarer
    1. Jeg tror du bruker nr 6. Grunnen til at jeg synes at jeg burde vinne er fordi jeg aldri har vunnet en konkuransse inne på blogg før!

    2. jeg tror du bruker nommer 6 🙂
      jeg vil vinne, fordi jeg ikke har prøvd ansiktsmaske før,
      & jeg har veldig uren hud 🙂
      + at jeg har skikkelig lyst på disse øredobblene!
      komenter bloggen min da vel 🙂
      eliseeaa.blogg.no

    3. Jeg gjetter 6! 🙂 Jeg vil vinne fordi jeg elsker store øredobber, og de der var jo kjempekule! 🙂 Jeg bor i USA, så bikbok er desverre ikke så veldig tilgjengelig,hehe!

    4. jeg stror du bruker nr 4.

      Jeg fortjener å vinne for jeg har skikkelig bruk for en ansiktsmaske og jeg har aldri vunnet en konkuranse før 🙂

    5. Du bruker nr 5 : )) for å forlenge vippene !! 🙂
      Jeg ønsker og vinne fordi ; jeg har virkelig behov for en ordtlig ansiktmaske!
      Jeg har aldri sett de før , har hørt dem er kjempebrae! Og jeg visste ikke at man kunne kjøpe dem på vita faktisk! Snakk om jeg er dum 😉 jah også har jeg og min familie dårlig råd idag ;p
      Og bloggen din er sykt bra !! 🙂 du er på MIN første plass 😀 stå på !

    6. nr. 6 jeg synes jeg kan vinne pga at jeg aldri har vunnet på blogg og har t.o.m aldri vunnet nokke ever ;/

    7. Jeg tror du bruker nummer 2 🙂

      Grunnen for de tre;
      Fordi jeg har sykt dårlig rå! Mener det! Kjøper aldri nye klær, sånn egentlig. Jeg kunne virkelig trengt et par nye øredobber, og det er jo alltid herlig med en ansiktsmaske! :)og btw. jeg har snart bursdag! hehe 😀

      Du har en sykt fin blogg btw. ! 🙂

    8. Jeg tror du bruker nr.6!
      Jeg synst jeg bør vinne fordi jeg aldri har vunnet noe før, og aldri prøvd eller sett en ansiktsmaske, og jeg trenger det virkelig! + jeg synst øredobbene var veldi fine!<3 🙂

    9. Hei, kjempe fin blogg, digger den virkelig 🙂 Jeg tror du bruker nr.6 !

      Jeg bør vinne fordi, jeg har aldri vunnet noe før, ever! Og har aldri sett eller prøvd en ansiktsmaske!:) LYKKE TIL ALLE ANDRE SOM DELTAR!<3

    10. Jeg tror du bruker nr. 3! 😀

      Jeg burde vinne fordi.. Hmm..
      Jo, fordi jeg har et sånt kult bilde av oss på bloggen min! 😀

    11. Jeg tror du bruker nr 3 så nr 5 for å gjøre di lengre (:
      jeg burde finne fordi jeg har veldig uren hud ! og vil ha slike
      pene øredobber (:
      Pen blogg !

    12. jeg tror også du bruker nr 6 🙂
      jeg fortjener å vinne fordi jeg har en rimelig tøff hverdag med depresjonen, og sykdommen, så en liten premie ville lyst opp dagen for meg 🙂

    13. Jeg tror nr. 6
      Jeg burde vinne fordi jeg har brukt elimineringsmetoden for å skjønne hva du bruker
      *KREMT*
      Nr.1 er rosa. Rosa er… spesielt
      Nr. 2 er veldig oransje. Du kjøper sikkert ikke denne, fordi du ikke liker oransje, selv om den er knall bra.
      Nr. 3 var kjedelig og med veldig tynt hode, og nr 4. synes du at tar ALT for mye plass i veska
      Nr. 5 derimot ser ut som en teit visp, og noe man skal bruke i nesa. Ikke på øynene.

      TATA!

      Hilsen meg (jente uten mascara ^^)
      Men regner ikke med noen gjetta det. Høhø.

    14. Først ville jeg sagt 2, men ble usikker da jeg så 6. Så går for 6, haha .

      Jeg har ingen verdens grunn til å vinne.. Fordi jeg deltok ?
      Fordi jeg vil vinne?
      Fordi jeg gjettet riktig.. Det vil jeg tro må bli mitt endelige svar, om jeg har gjettet riktig da.

      *krysse fingrene*

    15. jeg tror du bruker nr. 6 ;- ))
      jeg vinner fordi jeg har svart rett (?), jeg har skikkelig lyst på øredobblene og ansiktsmaska fordi jeg trenger det, ooog jeg pleier ikke å vinne konkuranser :- )

    16. jeg tror du bruker nr.5 🙂
      Jeg fortjener og vinne for jeg elsker øredobber og ønsker meg noen nye. Jeg har aldri vunet en konkuranse før og håper jeg vinner denne gangen hvis jeg har gjettet riktig da 🙂

    17. jeg tror du bruker nr. 6 🙂

      jeg bør vinner fordi jeg har så uren hud at ansiktsmaske er midt i blinken for meg! Også har jeg fått med meg at 80-tallet er veldig inn i år, og da er det jo gøy å ha noe litt knæsj 😀

    18. Jeg tror du nruker nr. 6 🙂

      Jeg bør vinne fordi jeg aldri har prøvd en ansiktsmaske før, og øredobbene var fine + jeg digger bloggen din!

      LYKKE TIL TIL ALLE ANDRE SOM DELTAR I DENNE FANTASTISKE KONKURRANSEN!

    19. jeg tror nr. 5 !
      Grunnen til jeg bør vinne er for jeg har netopp bunt å bøogge og trenger lesere. vinner jeg en konkuranse, skriver du bloggen til vinneren å folk vil gå inpå.
      P.S bra blogg! 😀

    20. Jeg tror du bruker nr. 6 ^^
      Jeg bør vinne, for jeg har aldri vunnet noe før, og har lyst på sånne øredobber, men de har ikke sånne lenger, på nærmeste bik bok butikk.. (:

    21. Jeg tror du bruker nr. 6 🙂 Fordi den mascaraen er kåret til best i test mange ganger, og jeg synes selv at den er veldig bra 🙂 Tror utrolig mange bruker den!

      Jeg synes at jeg burde vinne fordi jeg trenger annsiktsmaske og øredobber er alltid kjekt! Jeg håper jeg har gjettet riktig! Og jeg trenger virkelig en oppmuntring i dag 🙂
      http://www.idagaa.blogg.no

    22. jeg tror du bruker nr. 5, og jeg syns at jeg burde vinne fordi jeg syns det er utroli gøy og være med på konkuranser og det hadde vært gøy om je gvant en, og jeg har aldri prøvd en ansiktsmaske i hele mitt liv, så hadde det ikke vært gøy om du hadde vært del i min første opplvelse, da?

    23. jeg tror du bruker nummer 6 siden den har jeg brukt litt også og den er bra 😀
      jeg vil vinne fordi ansiktet mitt trenger den ansiktsmasken x) og har hatt lyst på de øredobbene fra bikbok en god stund 😀

    24. jeg er med igjen og denne gangen tror jeg fortsatt at du bruker nr 6 🙂

      jeg vil fortsatt vinne fordi ansiktet mitt trenger den ansiktsmasken x) og har hatt lyst på de øredobbene fra bikbok en god stund 😀

    25. Jeg tror du bruker nr. 2

      Jeg vil vinne fordi jeg har aldri vunnet en konkurranse før, og det hadde vært ille moro å vunnet en gang. 🙂 Jeg har også veldig lyst på premien. (:

    26. Tror også du kan bruke nr. 6

      Samma grunnen som forrige innlegg;

      Jeg vil vinne fordi jeg har aldri vunnet en konkurranse før, og det hadde vært ille moro å vunnet en gang. 🙂 Jeg har også veldig lyst på premien. (:

    27. Ser ikke bilde nr. 4, men jeg tror også du kan bruke nr. 1

      Grunnen er fortsatt den samma;

      Jeg vil vinne fordi jeg har aldri vunnet en konkurranse før, og det hadde vært ille moro å vunnet en gang. 🙂 Jeg har også veldig lyst på premien. (:

    28. Jeg tror du bruker nr. 6!<3
      Jeg børr vinne fordi jeg liker bloggen din, jeg hr aldri vunnet noe, og har aldri prøvd en ansiktsmaske! ;D

    29. Jeg tror du bruker nr 6.
      Jeg børr vinne fordi jeg tippet riktig, har aldri prøvd en ansiktsmaske og digger øredobbene og bloggen din!

    30. Hei, jeg tror du bruker nr. 6
      Jeg børr vinne fordi jeg aldri har prøvd en ansiktsmaske, og det hadde vært kult om jeg fikk prøve d, og jeg har nettopp fått hull i ørne, og derfor vil jeg ha øredobber!

      LYKKE TIL ALLE SAMMEN!! LA DEN BESTE VINNE! 😉

      ett spøsmål: er det tilfeldig trkning? 😉

    31. Hei Malin, kjempe kul blogg! Jeg tror du bruker nr 6? jeg børr vinne fordi jeg vil prøve en ansiktsmaske, og øredobbene var digg! Og fordi jeg tippet riktig (?)

      LYKKE TIL ALLE ANDRE! 😉

    32. Jeg tipper nr. 3:)
      Grunn: Jeg har mistet ganske mange øredobber nå, og trenger virkelig nye! Er sykt lei av de jeg har nå… OG jeg trenger en ansiktsfresher x) <33

    33. Jeg tror nr. 5
      Grunn: Jeg har mistet ganske mange øredobber nå, og trenger virkelig nye! Er sykt lei av de jeg har nå… OG jeg trenger en ansiktsfresher x) <33

    34. nr. 2!
      Grunn: Jeg har mistet ganske mange øredobber nå, og trenger virkelig nye! Er sykt lei av de jeg har nå… OG jeg trenger en ansiktsfresher x) <33

    35. tror du bruker mascara nr. 6 🙂

      jeg har aldri vunnet en konk her på blogg før, og jeg har nettopp tatt hull i ørene, så det er en fin gave 🙂
      fin blogg 🙂

    36. Mascara nr 6 🙂

      jeg har aldri vunnet en konk her på blogg før, og jeg har nettopp tatt hull i ørene, så det er en fin gave 🙂

      du kan kontatke meg på nettby; xkariann3x dersom jeg vinner 🙂

    37. eg tror du bruge nummer 6 🙂 veldig god maskara.
      Eg vil vinna fordi eg deltar på konkurranser veldig ofte, men vinne aldri.
      Hadde vert gøy å vunne ein gang 🙂
      kul konkurranse forresten 😉

    38. Tror du bruker nr. 6

      jeg har lyst til og vinne fordi jeg.. bare har lyst til å vinne, har ikke noen bedre grunn enn det egentlig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg