JEG HAR BLITT UTFORDRET!

Denne gangen ble jeg utfordret av Hilde.

Utfordringen:
1. Gå inn på Mine Bilder-mappen.
2. Velg den 4. eller 7. mappen.
3. Finn fram det 4. eller 7. bildet.
4. Sett  inn bildet i et innlegg, og skriv litt om det.
5. Utfordre 7 nye, legg ut en link til dem du utforderer, og gi beskjed om utfordringen til dem.

4. img2038
Hehe, dette bildet tok jeg i går med speilreflekskameraet. Gikk rundt og tok bilde av alt mulig, så da bestemte jeg meg for å ta et bilde av PC-skjermen også.

5. Jeg utfordrer alle som vil!

Ikke glem konkurransen HER! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg