BLACK FRIDAY MADNESS

Reklame | iDeal of Sweden

Har dere startet julegavehandelen enda? Det har ikke jeg, men jeg vurderer å starte i dag. Det trenger vel egentlig ikke nevnes hvilken dag det er i dag, og jeg føler meg litt gal som i det hele tatt vurderer å ta turen til kjøpesenteret på denne dagen. Men så er jo det tilbud da, og det settes jo pris på. Spesielt når man skal handle julegaver.

// Have you started buying Christmas presents yet? I haven’t, but I’m considering starting today. I guess I don’t need to mention what day it is today, and I feel a little crazy to even consider going to the mall on this day. But when it comes to Christmas shopping I appreciate saving some money. 

Vel, jeg tenkte å komme med et julegavetips i dag! iDeal of Sweden har jo de fineste mobildekslene og mye annet tilbehør som ladere, lommebøker, armbånd osv. I dag har de hele 50% rabatt på HELE butikken her, og det er jo helt fantastisk! Jeg tror jeg må handle litt julegaver der selv, for de har så mye fint, og virkelig noe for alle. Jeg ville iallefall blitt glad på fint mobiltilbehør i julegave, så jeg vil absolutt anbefale dere å sjekke det ut! Tilbudet finner dere her

// Well, I thought I would give you some tips for Christmas presents today! iDeal of Sweden has the prettiest phone cases, and other accessories like chargers, wallets, bracelets etc. Today they have 50% off EVERYTHING on their website here, and that’s amazing! I think I’ll have to do some Christmas shopping there myself, because they have so much nice stuff, and some thing for everyone. I know I would be happy if I got phone accessories for Christmas, so I would definitely recommend checking it out! You can find the offer here. 

4 kommentarer
    1. Jeg skal faktisk starte i dag, så lenge det er så mye fra tilbud i tillegg til at jeg skal en weekend i Kristiansand 😀 WOW, for et bra tilbud du deler!! God helg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg