LACE LOVE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ah, i dag kom endelig fineværet! Det har jo ikke vært dårlig heller de siste to dagene, men det har vært så grått til langt ut på dagen, men i dag har det vært fint og i morgen skal det være fint til kvelden iallefall. Så i morgen satser vi på å dra til stranden relativt tidlig. Men jeg skal slutte å snakke om været, det er jo egentlig ikke noe spennende, men likevel noe vi nordmenn har en tendens til å snakke altfor mye om. Jeg fant denne herlige toppen på Bikbok forrige uke (fra Elsa Hosk sin kolleksjon), og den var så søt at jeg ikke kunne dra derfra uten. Blonder er noe jeg gjerne skulle hatt mer av i sommergarderoben. 

I dag har jeg ikke gjort så mye egentlig, men vi syklet til en barnefrisørsalong tidligere i dag fordi Stella skulle klippe seg, så nå har hun mye kortere hår, og blå fletter. Så nå er hun klar for bursdagen sin i morgen. Hun fyller hele 7 år, og det er så rart å tenke på! Nå føler jeg meg altfor gammel når jeg sier dette, men det føles ut som hun ble født i går. Det er iallefall veldig kjekt å være her når hun har bursdag!

We finally had really nice weather today! It hasn’t exactly been bad the last couple days, but I think it’s been too grey. But today it’s been so nice, and tomorrow will be nice until the evening at least. So we will probably go to the beach quite early to get a lot of sun. But I will stop talking about the weather, it isn’t exactly that exciting, but still something Norwegians talk too much about. I found this lace top at Bikbok last week (from Elsa Hosk’s collection), and it was so cute that I just had to buy it. I would love to have more lace items in my summer wardrobe.

I haven’t done that much today, but we biked to a kids hair salon earlier today because Stella was getting her hair cut, so now she has way shorter hair, and blue braids. So now she’s ready for her birthday tomorrow. She’s turning 7 years old, and it’s so weird to think about! I feel so old for saying this, but it feels like she was born yesterday. But it’s really nice to be here on her birthday! 

1 kommentar
    1. Så fine bilde av deg, Malin! Super blondetopp! Kjekt at du får feire 7-årsdagen til Stella! Kos dokke masse! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg