FORVENTNINGER TIL NYTTÅRSAFTEN

God lørdagskveld! Jeg har hatt en veldig avslappet dag der jeg ikke har gjort noe særlig fornuftig, og det trengtes. Jeg føler det er så mye som har skjedd i romjulen, og jeg har ikke hatt en dag der jeg bare har slappet av og sett på tv. Men i dag ble det! Eneste gangen jeg har vært ute var da vi var en tur innom kjøpesenteret og ordnet litt småtteri til i morgen, og litt mat til dagene det er stengt. 

Det er en veldig stor festdag i morgen, og jeg husker at før i tiden (nå høres det ut som jeg er kjempegammel) pleide jeg å ha SÅ store forventninger til denne dagen. Det hadde jeg forsåvidt til det meste før. Nå har jeg lært meg at det er bedre å ikke forvente noe, for det er bedre å bli positivt overrasket enn å bli skuffet. Rundt den tiden vi fylte 18 var det liksom så mye forventninger til nyttårsfesten, nyttårskysset osv. Og jeg ble like skuffet over nyttårsaften hvert år, rett og slett fordi jeg hadde for høye forventninger. Etter at jeg sluttet å tenke så mye over det har jeg hatt fine kvelder, og det jeg liker med nyttårsaften er at det er dag man gjerne tilbringer både med familie og venner.

Jeg tror ikke jeg rekker å blogge i morgen, vi får se. Forberedelser må til tidlig på dagen (selvbruning, krølling av hår osv) og så vil jeg innom og si godt nyttår til familien min før vi drar til svigers. Jeg håper iallefall at alle får en veldig fin nyttårsfeiring, med de dere er glad i ♥

7 kommentarer

Siste innlegg