THE BEST DRESSES YOU CAN WEAR…

… are the ones you can wear with both sneakers and heels. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Kjole Farmor Ingvarda (merke: Saint Tropez) / Armbånd Farmor Ingvarda (merke: Syster P) / Sko og veske Nelly.com I samarbeid med Farmor Ingvarda

Hvor fantastisk er det ikke med fine kjoler som kan brukes både med sneakers og med hæler? Jeg paret denne med noen rosa velvet sko og jeg likte veldig godt den kombinasjonen. 

Jeg kom hjem fra jobb for en times tid siden, og nå er jeg sliten etter dagen, men det er jo så godt også. Forhåpentligvis blir det ikke vanskelig å sovne i kveld, jeg føler jeg kunne lagt meg nå! Men før det tror jeg faktisk at jeg skal joine kjæresten og se fotball på TV, bare av den enkle grunn at jeg ikke har noe å se på TV akkurat nå, så jeg er med andre ord ganske desperat, hehe. Håper dere har hatt en fin dag!

11 kommentarer

Siste innlegg