HOODIE DRESS

I samarbeid med Farmor Ingvarda

Hei dere! Jeg har hatt en veldig rolig start på dagen, jeg var jo ikke helt i form i går kveld, så jeg bestemte meg for å sove litt ut i dag (helt til klokken 9, hehe). Det var veldig deilig, men jeg kjenner jeg ikke er helt i slag enda. Jeg føler meg mye bedre enn i går, men energinivået er ikke helt på topp, så i dag tar jeg det med ro. Været er ikke bra heller, så da passer det egentlig ganske fint! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Dress Farmor Ingvarda (Brand: Basic Apparel) / Purse Nelly.com / Sneakers Nike Air Force 1

Jeg har startet et samarbeid med en lokalbutikk her i Ålesund som heter Farmor Ingvarda, så jeg kommer til å ta endel bilder for de fremover og vise dere litt av hvilke klær og tilbehør de har der! Det er faktisk en butikk som mamma har handlet på i alle år, og de siste gangene jeg har vært innom der med henne har jeg sett SÅ mye fint der. Så da var jo det veldig hyggelig at de ville samarbeide. Bare så dere er klar over det, selv om jeg regner med det sier seg selv, så viser jeg aldri ting jeg ikke liker selv eller ikke ville gått med, det gjelder alt av samarbeid jeg har. Jeg er så glad i genserkjoler, og denne i mørkeblå var jo så fin og behagelig. Hver gang jeg har på meg noe i mørkeblått innser jeg at det er en farge jeg må bruke oftere, det er jo så fint!

12 kommentarer

Siste innlegg