WHAT I EAT IN A DAY (+ LITT KJØTTPRAT)

Her er denne ukens video, der jeg tar dere med gjennom en mat-dag, haha! Det er en video jeg liker godt å se på andres kanaler, så da tenkte jeg å lage en selv. Som jeg sier i videoen, det varierer veldig fra dag til dag hva jeg spiser og hvor mye jeg spiser, og jeg følger ingen diett eller noe, for det ser jeg ikke noe behov for. Jeg snakker også litt om hvordan forholdet mitt til kjøtt er. 

Nå er jeg kjempesliten og jeg føler meg småpjusk i kroppen, så jeg håper virkelig ikke jeg begynner å bli syk nå. Isåfall vil jeg at det skal slå ut asap, for denne uken har jeg fri, mens jeg har mange planer neste uke, så da vil jeg helst bli ferdig med det fortest mulig. 

Legg gjerne igjen en kommentar med hvilke videoer dere har lyst å se i fremtiden ♥

7 kommentarer

Siste innlegg