NOE ALLE BURDE UNNE SEG IBLANT

Sponset behandling

På torsdag var jeg tilbake på RÅ4 for en hudpleietime! Jeg merket at huden min trengte det etter en sommer med mye soleksponering og solkrem. I nesten to timer lå jeg i stolen og ble skjemt vekk, med en god behandling for huden og forming og farge av bryna mine. Det er så deilig å legge seg i stolen og bare glemme alt annet i en stund. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Huden min ble renset og skrubbet, sorte ormer ble klemt ut, så fikk jeg lagt på en gjørmemaske som lå på en stund før hun avsluttet med serum og krem. Huden min føles alltid så silkemyk ut etterpå! Jeg har tørr hud og huden min trenger alltid mer fuktighet, så det er noe jeg vil bli enda flinkere til å gi huden min. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
På RÅ4 har de begynt å ta inn produkter fra Maria Åkerberg, som er helt økologiske produkter. Syns det er kjempespennende siden jeg aldri har testet ut økologiske produkter før, så dette tror jeg blir kjempebra! Det er bare noe med å vite at det du påfører i ansiktet inneholder kun naturlige ingredienser, vil jo helst ha det beste for huden. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Før- og etterbilder av bryna mine, jeg er SÅ fornøyd!! Jeg syns de har en veldig fin form og farge nå, og jeg klarer ikke å la være å se meg i speilet hver gang jeg går forbi et. Utrolig hvor mye bryn kan gjøre med et ansikt, eller hva? 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg gleder meg allerede til neste time hos RÅ4! Alle har godt av å unne seg noe godt iblant, og en hudpleietime er helt supert. Gå inn på Facebooksiden til RÅ4 her for å se behandlingene de tilbyr og booke time. Du kan også booke time på telefon 901 64 625. Takk til Marte som alltid gir så gode behandlinger ♥

5 kommentarer

Siste innlegg