DET SKAL IKKE BARE VÆRE LETT

Tusen takk for alle fine tilbakemeldinger på det nye designet, jeg er så glad for at dere liker det! Det er jo dere som ser det mest så, hehe. Jeg kom hjem fra jobb for en times tid siden, og der er det hektisk denne uken siden det er lagertømming, men det er bare kjekt! Da jeg var ferdig på jobb så jeg en mystory av noe smågodt, og jeg kødder ikke når jeg sier at jeg var så nær med å dra på butikken og kjøpe selv, jeg fikk så vann i munnen! Men utrolig nok klarte jeg å la være, jeg må bare prøve å holde meg unna til helgen kommer. Det skal ikke bare være lett altså, men det blir ekstra godt i helgen når jeg har ventet så lenge, hehe. Jeg er fortsatt godtesyk da, så jeg skal lage meg noe speltlompechips, jeg laget det for første gang denne uken og det var bare så godt at jeg må lage mer! Er så bra at der finnes sunnere varianter av snacks også, hehe ♥

// Thank you for all the feedback on the new design, I’m so glad you like it! You guys are watching it more than me, so I think it’s important that you like it too. I got home from work about an hour ago, and it’s so hectic there this week because of this crazy sale, but that’s just fun! When I finished work I saw a MyStory of some candy, and I’m not kidding when I’m saying I was SO close to going to the store and buying some, it looked so good! But I actually managed to stay away, I just have to try and wait until the weekend. It’s not that easy, but I think it will taste extra nice this weekend when I’ve waited so long, haha. I still want some snacks, so I’m going to make some healthier snacks now. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Sweater Calvin Klein / Boots Dr. Martens / Purse Nelly.com

8 kommentarer

Siste innlegg