FEMALES OF THE FUTURE

Jeg våknet i dag tidlig og ante fred og ingen fare, gikk inn på mobilen, sjekket Facebook, Instagram, bloggen, alt som normalt. Hadde en rolig morgen, spiste frokost, og så kom jeg på at jeg ikke hadde sjekket Snapchat. (Krise?? Haha) Gikk inn der, og da hadde mamma lagt ut at innlegget mitt lå på forsiden av Nettavisen?? Gikk inn og sjekket selv, og det stemte, så gikk jeg inn på bloggen igjen og der hadde det bare tatt av. Altså, forsiden av Nettavisen?? Det er ganske stort for lille meg altså, og jeg er så glad for at festivalinnlegget har fått den oppmerksomheten. Jeg har ikke helt klart å fungere som normalt etter jeg oppdaget det i dag tidlig, men nå skal jeg lage meg en god lunsj og så tenker jeg å gå en tur ute. Det er helt nydelig vær i dag, så det må utnyttes ♥ Hva er deres planer for dagen? 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

15 kommentarer

Siste innlegg