FRESH FOR THE WEEKEND

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei dere, og god helg!! Denne helga har jeg ventet lenge på, det er endelig klart for Jugendfest her i byen. Det er en stor festival som er her vært år, og i år er det artister som Kygo, Sondre Justad, Tiesto, Seeb og Galantis. Det blir nok bra stemning tenker jeg! I går var jeg tilbake hos min faste vippedame som endelig var tilbake etter å ha hatt sommerferie, så nå har jeg fine vipper igjen ♥ Jeg var ikke fornøyd med hun jeg gikk til i sommer, så nå var det kjekt å være tilbake til hun jeg er fornøyd med. Dette innlegget blir det eneste jeg rekker å komme med i dag pga festivalen, men jeg skal prøve å få tatt litt bilder der som jeg kan vise i morgen! Til min store fortvilelse er det ikke lov å ha med noe kamera, så jeg får prøve å ta noen med telefonen. Antrekksbilder skal det bli iallefall! Hva er deres helgeplaner?

​// Hey guys, and happy weekend!! I’ve been waiting a long time for this weekend, it’s finally the biggest festival of the year here in my city! Artists like Kygo, Test, Seeb and Galantis will be there, so excited! Yesterday I was back to with my regular lash lady who was finally back after summer, so now my lashes look good again ♥ I didn’t like the lashes I got with the one I was going to this summer, so it was great to be back with my regular one now. This will be the only post I have time to publish today because of the festival, but I will try to take some photos there that I can show you tomorrow! Unfortunately it’s not allowed to bring cameras, so I will have to try and take some with my phone. I will definitely shoot some outfit photos though! What are your weekend plans?

6 kommentarer

Siste innlegg