TBT – NEW YORK OUTFIT

For noen år siden pleide jeg å legge ut throwback bilder hver torsdag, så jeg tenkte jeg kunne gjøre litt som i “gamle dager” i dag og ta en throwback igjen. Jeg angrer endel den dag i dag på at jeg ikke tok så mange antrekksbilder da jeg bodde i New York, det var jo så mange kule locations! Men ovenfor er ett av antrekkene jeg tok bilde av der, og jeg liker fortsatt både bildene og antrekket i dag. Og hvor sykt langt var ikke håret mitt der?? Helt rart å tenke på at det har vært så langt, det vil jeg aldri ha igjen, haha. Det var fint, men bare skikkelig dritt å ha med å gjøre. Eneste jeg har igjen av det antrekket i dag er den cardiganen, den elsker jeg! 

// A few years ago I used to post throwback photos here every Thursday, so I thought I would be a little “old fashioned” today and do a throwback again. I regret today that I didn’t take more outfit photos when I lived in New York, there were so many cool locations! But above is one of the outfits I shot there, and I still like both the photos and the outfit today. And how crazy long was my hair there?? So weird to think that it was so long, I never want that again, haha. It was pretty, but so boring to deal with. The only thing I have left from this outfit today is the cardigan, I love it! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg