EMOTIONS

Jeg fant ut at det var best å bare la det være ganske stille her i dag, det har vært en dag med mye følelser. Dette har ingenting med det at jeg hadde en dårlig dag i går altså, for det var jo bare en av de dagene som kan dukke opp en gang i blant. I dag var jeg i begravelse, og det har påvirket ganske mye av dagen min, naturligvis. Jeg har aldri vært i begravelse for noen under 60 år før, så det var en ganske rar følelse når noen på min egen alder skulle gravlegges. Dette var for en jeg gikk på ungdomsskole med og som var i samme “miljøet” som meg, eller hvordan jeg skal forklare det. Ufattelig trist. Så tankene mine har for det meste vært der i dag, i tillegg til at jeg var på en visning senere, så nå føler jeg meg bare veldig tung i hodet og sliten i kroppen. Så jeg regner med dere forstår at det blir slik i dag, og så skal jeg blogge som normalt igjen i morgen. Håper dere har det fint, og tar vare på hverandre ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

// I found out that it was best to leave the blog quiet today, it has been a day with many emotions. This has nothing to do with the fact that I had a bad day yesterday, because that was just one of those days that shows up every once in a while. Today I was at a funeral, and it has affected a lot of my day, obviously. I have never been to a funeral for someone under the age of 60 before, so it was quite a strange feeling when it was for someone my own age. This was for someone I went to Junior High with, who hung out with the same people as I did. So unbelievably sad. So my thoughts have mostly been there today, and I was also looking at an apartment later in the day, so now my head feels very heavy and my body is tired. Hope you’ll understand my blogging these couple of days, and I will blog as normal again tomorrow. Hope you’re doing fine, and take care of each other 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg