BLUE MONDAY THOUGHTS

Hei dere ♥ Sent innlegg i dag, men jeg tok en vakt på jobb så da ble det litt endring i planene. Dagen endte opp med å bli litt blåmandag for min del (ikke pga jobb altså, haha), men dere vet jo at enkelte dager kan man bare bli litt… lei? Jeg har rett og slett følt meg ganske umotivert i dag og alt har liksom føltes så meningsløst ut? Skjønner dere hva jeg mener? Det er vel bare en av de dagene… Men så så jeg den nyeste videoen til Alfie Deyes på Youtube og da ble jeg litt motivert igjen da han snakka om at man må jobbe hardt og følge drømmene sine, så det hjalp litt. Så jeg skal bare ta det med ro i kveld, prøve å legge meg tidlig, og så er det nok fint igjen når jeg våkner i morgen. Har dere hatt en fin dag? ♥

// Hey guys ♥ Late post today, but I took a shift at work, so I had some change in plans. This day ended up a little bit blue for me (not because of work, haha), but som days you just get a little bit… tired? I’ve just simply felt unmotivated today and everything has felt so pointless? Do you understand what I mean? I guess it’s just one of those days… But then I saw the newest video from Alfie Deyes on Youtube and then I was a little bit motivated again when he talked about working hard and follow your dreams, so that helped a bit. So I will just be taking it easy tonight, try to go to bed early, and then it’s probably all good again when I wake up tomorrow. Have you had a nice day? ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

8 kommentarer

Siste innlegg