SUNNY DAY IN TOWN

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei fra denne hektiske dagen! Jeg har mye på planen idag, men jeg fikk heldigvis tid nå til å til å skrive et innlegg til dere! Jeg skal snart dra på jobb, og jeg kom nettopp hjem etter en tur i byen hvor jeg spiste lunsj med Sara og Louise. Det var koselig å få til nå i slutten av sommeren, som jeg ikke kan tro straks er over. Nå begynner jo folk på skolen igjen om en liten uke, og jeg følte sommerferien nettopp startet! Jeg var jo ute og spiste med jentene i starten av ferien da alle nettopp hadde kommet hjem for sommeren, og jeg føler det bare er ett par uker siden, men så er jo det nærmere to måneder siden! Jeg tenkte iallefall det var lettere at jeg postet et innlegg nå, for i kveld kommer jeg nok ikke til å rekke det. Jeg har ikke pakket til helgeturen enda, så det må jeg gjøre i kveld, før jeg drar hjem til familien for å sove der siden vi drar så tidlig i morgen. Siden jeg ikke har så mye tid nå får dere heller se mer av dette antrekket i morgen, vi har jo faktisk veldig fint vær i dag! Hva gjør dere i dag? 

// Hello from a hectic day! I have so much on the schedule today, but luckily I had time now to write a post for you! I’m off to work soon, and I just got home from town where I had lunch with Sara and Louise. It was so nice to do now in the end of summer, which I seriously can’t believe is almost over. Now people are starting school again in about a week, and I felt like summer just started! I had dinner with the girls in the start of summer when everyone just had gotten home for summer, and I feel like it’s only a couple weeks ago, but it’s closer to two months! I thought it was easier if I posted this now at least, because tonight I will probably not have time. I haven’t packed for the weekend trip yet, so I have to do that tonight before I head home to my family to sleep there since we’re leaving so early tomorrow. Since I don’t have much time now I’ll show you more of my outfit tomorrow, the weather is actually great today! 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg