IN NEED OF SOME VITAMIN SEA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg lengter sånn tilbake til varmen, jeg liker ikke dette uforutsigbare været vi har her! Jeg kom nettopp hjem fra trening og har laget smoothie og kuttet opp litt vannmelon, så nå koser jeg meg altså ♥ God mandag, forresten! Måtte dette bli en bra uke. Jeg har booket synstest til senere i dag, så nå er jeg veldig spent. Jeg håper nesten at det er noe galt med synet mitt sånn at jeg i det minste vet hva som har forårsaket hodepinen den siste tiden. Selv om jeg ikke er veldig gira på å begynne med briller, men må man så må man! Jeg skal prøve å få tatt noen antrekksbilder i byen også når jeg først er der, så lenge det ikke regner veldig mye. Jeg kjøpte en bukse på lørdag som jeg digger, så den vil jeg gjerne få vist dere! 

​// I’m longing back to the heat, I just don’t like this unpredictable weather! I just got home from the gym and I’ve made a smoothie and cut up some watermelon, YUM ♥ Oh, and happy Monday! Let this be a good week. I’ve booked a vision test for later today, so now I’m really curious on how it will go. I almost hope that there’s something wrong with my vision so that I at least know what has caused my headache lately. Even though I’m not too excited about starting with glasses, but that’s better than having headaches at least. I will try to shoot some outfit photos in town when I’m there too, as long as it’s not pouring down with rain. I bought some pants on Saturday that I love, so I really want to show you! 

6 kommentarer

Siste innlegg