VACATION LUNCHES

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi har ikke nødvendigvis et veldig bra kosthold når vi er på ferie, men det handler jo om å kose seg, eller hva? Føler likevel jeg får i meg det nødvendige av vitaminer osv. her siden det er så bra utvalg av mat til frokosten og middagen, så vi har vel en fin balanse vil jeg tro. Til lunsj i dag spiste jeg noe jeg føler er veldig typisk ferie-lunsj, toast og fries. SÅ godt, bare ikke så bra for magen, menmen! I dag har jeg blitt litt brent på skuldre og knær, men det blir jeg alltid på ferie, haha. Vi gikk inn fra solen etter lunsj i dag også, for vi tenker å ta turen til La Canada, et stort kjøpesenter i Marbella. Planen er å ikke bruke altfor mye penger, men de har Topshop der, så hvem vet hvordan det kommer til å gå… Skal se om ikke jeg får postet enda et innlegg i kveld også, jeg har tatt mye bilder hittil så jeg har mye å vise. Noen andre som er på ferie forresten?

We don’t necessarily eat very healthy when we’re on vacation, but it’s all about enjoying, or what? I still feel like I get the necessary of vitamins etc. since it’s such a good selection of food for breakfast and dinner, so I would say we have a good balance here. For lunch today I had a typical vacation lunch, toast and fries. SO good, just not so good for my stomach, but that’s fine! Today I got sunburned on my shoulders and knees, but that always happen to me, haha. We went inside after lunch today too, because we’re thinking of heading to La Canada, a big shopping mall in Marbella. The plan is to not spend too much money, but they have Topshop there, so who knows how that will go… I’ll see if I can publish another post tonight, I’ve taken a lot of pictures so far so I have a lot to show. Anyone else on vacation by the way?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg