FLOWERS IN THE RAIN

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Top Cubus / Pants Bikbok / Leather jacket Zara / Sneakers Nike Air Force 1

Det tok meg en uke før jeg i det hele tatt så på disse bildene, jeg hadde rett og slett mistet håpet etter at vi tok disse ute i pøsregnet. Men i går fant jeg ut at det var på tide å se om de gikk an å bruke, så jeg begynte å leke med redigeringen, og det endte opp med disse nydelige fargene! Jeg hadde jo bare gått ut ifra at jeg ikke kom til å kunne bruke de i det hele tatt, så det var en veldig fin overraskelse. Nå er jeg nettopp ferdig hos frisøren og skal til å dra på jobb. Viser dere resultatet i kveld etter jobb eller i morgen, det spørs hva jeg får tid til! Som dere kanskje vet er jeg ikke glad i å blogge altfor sent, haha. Ha en fortsatt fin dag ♥

It took me one week before I even had a look at these photos, I had just lost hope after we took these in the pouring rain. But yesterday I thought it was about time to take a look at them and see if I could use some of them, so I started playing around with the edit, and it ended up with these gorgeous colors! I had just assumed that I couldn’t use them at all, so it was a very nice surprise. Now I’ve just finished at the hair dresser, and I’m about to go to work. I’ll show you the results either tonight after work or tomorrow, it depends on how much time I have! As you might now I don’t like blogging too late at night, haha. Have a good day ♥
 

12 kommentarer

Siste innlegg