PLANS FOR THE WEEK (SELLING MY CLOTHES)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå er endelig en ny uke i gang, og denne har jeg vært så klar for. Forrige uke var ikke en bra uke for kroppen min da den bare ikke ville fungere som normalt, og jeg sov dårlig og jeg stresset over ting jeg ikke burde stresse over. I går slappet jeg bare av og det var veldig deilig, men jeg kjenner jeg må ta det litt med ro i dag også for jeg er ikke helt i form. Men jeg tenkte å fortelle dere litt om planene mine for uken! Jeg skal først og fremst få shootet noen antrekk med Sara igjen, og jeg vil prøve å trosse regnet, for litt regn kan jeg tåle iallefall. Og så blir det nok en middag med jentene mot helgen, og på lørdag skal jeg faktisk selge klærne mine! Det skal være førlansering av en app som heter UseMy, hvor du kan selge, kjøpe og leie klær. Så jeg ble spurt om jeg ville selge klær på førlanseringen, og det er jo en super mulighet for å bli kvitt litt! Jeg vil selge så mye som mulig (som jeg klarer å ta farvel med, hehe), og virkelig få rensket ut av garderoben min. For dere som bor i Ålesund og området rundt, så skal det være i Øygardshallen på Giske, fra kl. 14-17 på lørdag, og det vil være flere som selger klær der, så det  er stor mulighet til å finne noen kupp der! Mer informasjon finner du på arrangementet på Facebook herHva er deres planer for uken?

A new week has finally started, and I’ve been so ready for this one. Last week wasn’t really a good one for my body because it just didn’t want to work as normal, and I didn’t sleep well and I was stressed over things I really shouldn’t stress about. Yesterday I just relaxed and it was so nice, but I feel like I need to take it easy today to because I don’t feel 100%. But I thought I would tell you about my plans for the week! First of all I’m planning to shoot some outfits with Sara again, even though it will probably be raining most of this week. But if it’s just raining a little bit I can take it. And then there will probably be a dinner with the girls towards the weekend, and on Saturday I will be selling my clothes! There will be a pre-launch for and app called UseMy, where you can sell, buy and rent clothes. So I was asked if I wanted to sell my clothes at the pre-launch, and that’s a great opportunity to get rid of some stuff! I want to sell as much as possible (that I’m able to say goodbye to, haha), and I really want to clean out my wardrobe. What are your plans for the week?

6 kommentarer

Siste innlegg