FESTIVAL WEEKEND

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei dere! Endelig har jeg tid til å blogge igjen, denne helgen har vært hektisk! Planen var jo egentlig å få ut et innlegg i går, men så ble det enda mindre tid hjemme enn jeg trodde. Jeg dro altså rett fra jobb til festival på fredag, og så var det rett på jobb på lørdag, og da jeg kom hjem skulle jeg egentlig være hjemme ett par timer og slappe av, men så endte jeg opp med å bli med ut å spise, og så dro jeg rett på festival igjen. Det har vært en gøy helg da, men herregud så sliten jeg er nå. Jeg har fortsatt vondt i beina, så i dag skal jeg bare slappe av. Jeg skulle helst kommet meg på trening også, men vi får se i kveld om jeg orker da. Hvis jeg ikke orker er det også greit. Høydepunktet med festivalen var definitivt Zara Larsson i går kveld, det var SÅ bra! Nå skal jeg fortsette å slappe av og se How I Met Your Mother, perfekt for meg akkurat nå. Hva har dere gjort i helgen? 

Hey guys! Now I finally have time to blog again, this weekend has been so hectic! The original plan was to post something yesterday, but then I had less time at home than I thought. So I went straight from work to the festival on Friday, and then on Saturday it was back to work, and when I came home I was supposed to be home for a couple hours and relax, but then I ended up going out for dinner, and then straight to the festival again. It’s been a fun weekend though, but omg, I’m SO tired now. My feet still hurt, so today I’m just going to relax. I would like to get a workout done too, but we’ll see tonight if I have the energy then. If not, that’s okay too. The highlight of the festival was definitely Zara Larsson last night, SO good! Now I’m just going to continue relaxing and watch How I Met Your Mother, perfect for me right now. What have you guys been doing this weekend?

8 kommentarer

Siste innlegg