ON A HIKE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg bor omringet av fjell, men til tross for det er jeg ikke på fjelltur mer enn sikkert maks fem ganger i året. Det har aldri vært noe jeg har vært spesielt glad i egentlig. Spesielt fjellturer som går over flere timer, men korte som tar typ en time til sammen er helt greit, så det pleier å være det jeg går for de fem gangene i året, haha. Mandagens fjelltur tok ca en time, og da stoppet vi på toppen i noen minutter. Må jo nyte utsikten litt! Det er jo så deilig når man er ferdig, så kanskje jeg må prøve å få tatt mer enn fem fjellturer i år. Vi får se, hehe. 

I’m surrounded by mountains where I live, but still I won’t go on hikes for more than probably five times a year. It just hasn’t been something I really like. Especially hikes that are hours long, but the shorter ones that take like an hour are fine, so that’s usually what I’ll go for those five times a year, haha. This mondays hike took about an hour, and that included our stop at the top for a few minutes. When you have a view like the one above you just have to enjoy it for a while! It’s so nice when you’re done too, so maybe I should try to go on more than five hikes this year. We’ll see, haha. 

8 kommentarer

Siste innlegg