DENIM SKIRT

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Bomber Bik Bok / Tee Brandy Melville / Skirt Cubus / Purse Tiger of Sweden / Net socks Nelly.com / Sneakers Adidas
 

Tror jeg må begynne å ha oftere innlegg klare på forhånd når jeg jobber sent, for jeg liker ikke å publisere så sent som dette, haha. Det er jo helg så da er det jo ikke så ille å blogge sent kanskje, men jeg bare foretrekker å ha dagens siste innlegg ute innen klokka 21. Men det blir vanskelig om jeg ikke har innlegg forhåndsskrevet når jeg jobber til klokka 20, for jeg pleier å være så sulten at jeg må spise før jeg kan gjøre noe annet, og når jeg i tillegg har bilder jeg må redigere til innlegget har jeg ikke sjans til å få ut innlegget til klokka 21. Det tar ganske mye mer enn fem min å lage et blogginnlegg altså. Jeg skal i konfirmasjon i morgen, så nå må jeg redigere bilder og forhåndsskrive innlegg til i morgen, krølle håret og lakke negler. Bare å sette igang! Ha en fortsatt fin kveld ♥

I think I have to start having posts ready in advance for when I’m working late, because I don’t like publishing as late as this, haha. It is the weekend though so maybe it’s not that bad to publish this late, but I just prefer to have the last post of the day out by 9pm. But it’s hard when I don’t have posts written in advance when I work until 8pm, because I’m usually so hungry so I have to eat before I do anything else, and then I have to edit photos to the post, so then there’s not a chance I can get it out before 9pm. It takes a lot more time than five minutes to make a blog post. I’m going to a confirmation tomorrow, so now I have to edit photos and write a blog post for tomorrow, curl my hair and put on nail polish. I’ll just have to start right away! Have a nice evening ♥

18 kommentarer

Siste innlegg