THE CONCERT

God morgen! Jeg har nettopp dusjet og ordnet meg for dagen og fått i meg frokost, og så fort jeg har publisert dette innlegget skal jeg avgårde for å mest sannsynlig bruke litt penger. Jeg har noe som er på tide å oppgradere og få litt mer brukervennlig og moderne, og det kommer til å hjelpe bloggen min mye også. Jeg skal vise dere her i morgen om jeg ender opp med å kjøpe det, men om dere vil se før er det bare å følge meg på Instagram @malindh, jeg er ganske aktiv på stories der. Jeg hadde ett par bilder jeg ville vise dere fra Ariana Grande konserten siden jeg tok med meg det lille kompaktkameraet mitt. Jeg skulle egentlig ta antrekksbilder før konserten, men det regnet i ett sett hele dagen og var veldig kaldt, så da droppet jeg det. Jeg hadde på meg en svart playsuit med knehøye støvletter til, og så en lang ullkåpe over for å holde meg varm ute. Konserten var kjempebra, og Ariana Grande er en av de dyktigste artistene live jeg noen gang har sett. Stemmen hennes er virkelig helt fantastisk, jeg bare klarer ikke å forstå hvordan det er mulig at noe så nydelig kan komme ut fra en person. 

Good morning! I’ve just showered and gotten ready for the day and had breakfast, and as soon as this post is published I will go out to most likely spend some money. I have something that is about time to upgrade and get something more user friendly and modern, and it will help my blog a lot too. I will show you tomorrow if I end up buying it, but if you want to see it before that you can follow me on Instagram @malindh, I’m pretty active with the stories there. I had a couple photos I wanted to show you from the Ariana Grande concert since I brought my little compact camera. I was planning to shoot outfit photos before the concert, but it was raining ALL day and it was really cold, so I skipped it. I wore a black playsuit with kneehigh boots, and then a long wool coat over it to stay warm outside. The concert was SO good, and Ariana Grande is one of the best artists live I’ve ever seen. Her voice is truly amazing, and I just can’t understand how something that beautiful can come out of a person. 

8 kommentarer

Siste innlegg