THE WHITE SHIRT DRESS

Hei dere! Endelig har jeg tid til å sette meg ned og skrive, bloggingen har ikke vært helt det store denne helgen, men jeg har vært så opptatt og det hadde jeg ikke helt forventet. En av mine beste venninner hadde bursdag i går, så jeg tilbragte kvelden der, og i dag feiret vi bursdagen til en av søstrene mine, så vi var der i nesten hele dag og så dro vi rett hjem og jeg hjalp kjæresten min å skifte dekk på bilene vår, og først nå har jeg altså satt meg ned. 

Hey guys! Finally I have time to sit down and write, the blogging hasn’t been so good this weekend, but I’ve been so busy and I didn’t expect that. It was one of my best friend’s birthday yesterday, so I spent the evening there, and today we celebrated one of my sisters birthday, so we were there almost all day and then we went straight home and I helped my boyfriend changing the tires on our car, and now is the first time I’ve been able to sit down and blog. 


Leather jacket Zara / Shirt dress Forever 21 / Belt Cubus / Purse Zara / Shoes Nly Shoes (like most of my shoes as you’ve probably noticed)

Men, til historien bak disse bildene som jeg lovte å fortelle dere! Sara og jeg dro jo tidligere til byen før vi skulle ut og spise for å ta noen bilder av klær fra Cubus, og da jeg sto i prøverommet med første antrekket kom jeg altså på at jeg hadde klart å glemme kameraet mitt!! Vi hadde dratt til byen for å ta bilder, og så glemte jeg kameraet mitt… Så det endte med at vi brukte mobilen til de bildene siden det hovedsakelig var til Cubus Ålesund sin Instagram. Men jeg skulle jo ta bilder av antrekket mitt til middagen også for å legge ut her, og da var det ikke godt nok for meg med mobilbilder. Så jeg ringte Caroline (en av mine beste venninner og også kollega, som altså skulle være med på middagen) og fikk hun til å dra hjem til meg og få kameraet fra kjæresten min siden hun ikke bor så langt unna. Så da ordnet det seg og jeg fikk tatt bildene ovenfor! Krise avverget, haha. 

But, to the story behind these pictures that I promised to tell you! Sara and I went earlier to town to shoot some photos of clothes from Cubus before we went to dinner, and when I was in the fitting room with the first outfit I noticed that I had managed to forget my camera!! We had gone to town to take pictures, and I forgot my camera… So we ended up using my phone for those photos since they were mainly to the Cubus Ålesund Instagram. But I wanted to shoot some photos of my outfit for the dinner as well to post here, and iPhone photos wasn’t good enough for me then. So I called Caroline (one of my best friends and also colleague, so she was going to the dinner too) and I got her to go to my house and get the camera from my boyfriend since she doesn’t live so far away. So it was all OK in the end I got the photos above! Crisis averted, haha. 

17 kommentarer

Siste innlegg