SUEDE


Outfit + purse Cubus / Shoes Nly Shoes 

Nok en gang har jeg litt dårlig tid her jeg sitter, bare flaks at jeg hadde redigert disse bildene tidligere i dag sånn at jeg bare kunne laste de opp nå. Jeg skal ut og spise med jobben i kveld, og før det skal Sara og jeg innom Cubus for å ta bilder av noen klær der, så jeg må dra ganske så snart egentlig. Her har dere noen av bildene vi tok i går, lyset var så fint! Det er kanskje ikke så lett å ta bilder midt på dagen for tiden, men med en gang sola går litt lavere er det bare helt nydelig! Antrekket er fra fjorårets kolleksjon, det er så kjekt å kunne bruke litt mer sommerlige klær igjen. Dette skjørtet i semsket “skinn” er en stor favoritt!

Once again I don’t have much time, but lucky for me I edited these photos earlier today so they were ready to upload now. I’m going out for dinner with my colleagues tonight, and before that Sara and I are stopping by Cubus to shoot some outfits from there, so I have to leave pretty soon. Here you have some of the photos we took yesterday, the lighting was so nice! It’s not that easy taking photos in the middle of the day these days, but once the sun is a little bit lower it’s just beautiful! This outfit is actually from last years collection, it’s so nice to be able to use some summery clothes again. This skirt in suede is a big favorite! 
 

25 kommentarer

Siste innlegg