BLUE WALL


T-shirt Cubus / Pants Topshop / Jacket Topshop / Heels Nly Shoes / Backpack Topshop
 

Denne dagen viste seg å bli ganske mer hektisk enn jeg hadde trodd, men jeg liker det! Nå må jeg bare skynde meg og skrive dette før jeg skal ut og ta flere bilder. Må jo bare benytte meg av fotografen min nå når det er så fint vær! Blir så mye finere med t-skjorter og skjørt enn ullkåpa jeg måtte frem med for en stund siden. Her har dere iallefall gårsdagens antrekk, t-skjorta er ny fra Cubus og jeg syns den er så kul, og litt annerledes. Jeg har hatt lyst å ta bilder foran denne blågrønne veggen lenge nå, og i går fikk vi endelig gjort det. Det var ganske sterk sol, men jeg syns bildene ble OK uansett. Ha en fin kveld! 

This day turned out to be way more hectic than I had thought, but I like it! Now I just have to hurry up and get this post up before I’m going out and shoot more photos. I just have to use my photographer now that the weather is so nice! It’s so much better with t-shirts and skirts than the wool coat that I had to use a while ago. Here you have yesterdays outfit, the t-shirt is new from Cubus and I think it’s so cool, and a little bit different. I’ve been wanting to take photos in front of this blue/green wall for a while now, and yesterday we finally did it. The sun was quite strong, but I think the photos turned out OK anyway. Have a good evening! 

24 kommentarer

Siste innlegg