DISNEYLAND OUTFIT


Leather jacket Zara / T-shirt Arnie Says / Pants River Island / Bag Tiger of Sweden / Shoes Toms

Ville vise dere antrekket mitt fra Disneyland siden jeg elsker disse buksene! Det var så varmt på dagtid der, så jeg hadde for det meste jakken av, men på kvelden ble det veldig kjølig, så da var jeg glad for at jeg hadde både bukse og jakke. Dette er de siste bildene fra Paris, så nå er det vel på tide å se fremover, hehe. Hadde det bare kunne vært litt bedre vær her hjemme! Det snør for øyeblikket så jeg er ikke så fristet til å gå ut døra, og jeg har jo ikke noen spesielle planer i dag uansett, så kanskje jeg bare skal holde meg inne. Jeg elsker egentlig lørdager, men blir ikke så motivert til å finne på noe når været er som det er nå. Håper dere har en fin lørdag med litt bedre vær!

Wanted to show you my outfit from Disneyland since I love these pants! It was so hot in the daytime here, so I mostly had the jacket off, but in the evening it got so chilly, so I’m glad I had a jacket and long pants. These are the last photos from Paris, so I guess it’s time to look forward now, hehe. If only the weather could have been better here at home! It’s currently snowing so I’m not tempted at all to go out the door, and I don’t have any special plans anyways, so maybe I should just stay inside. I actually love Saturdays, but I’m so no motivated to do something when the weather is as it is now. Hope you’re all having a good Saturday with better weather! 

9 kommentarer

Siste innlegg