JANNIS BOOTCAMP

Fremme i Marbella! For de som ikke har fått det med seg er jeg her for Janni Delér sin bootcamp. Det blir nesten én uke full av trening og sunn mat, så dette tror jeg blir bra. Jeg har sett programmet, og jeg kommer nok til å være fullstendig utslitt etter første dag, så det blir spennende å se hvordan dette skal gå, haha. Dette blir ganske ut av komfortsonen min, men det blir kjekt å bli kjent med nye folk. 


New Look / Forever 21 / Nelly

Jeg har ankommet hotellet nå, og det er kun jeg som har kommet hittil. Hotellet er kjempefint og veldig “zen” om dere skjønner. Det er jo en resort med spa og slike ting, så det er veldig avslappende her og nydelige omgivelser. Jeg har tatt noen bilder av hotellet, men skal ta flere senere også slik at jeg kan vise dere! Nå sitter jeg i restauranten og blogger siden det ikke er WiFi på rommet, så før det kommer flere skal jeg få skrevet ferdig noen flere innlegg også. 

Ha en fin fredag ♥

6 kommentarer

Siste innlegg