DOWN TIME

Noe av det gøyeste jeg vet om når jeg er ute og reiser, er å se hva de har på matbutikkene, av ting vi ikke har hjemme. Det jeg opplever er gjerne at det er mye mer utvalg av sunnere ting, og ikke minst billigere. Jeg kjøpte med meg et glass med mandelsmør, og disse karamellbitene ovenfor. Gøy å teste ut noe nytt! 

I går ble til en skikkelig blåmandag. Jeg prøvde faktisk å ikke la det bli det, men det lå vel i luften fra morgenen av da jeg slet sånn med å stå opp. Heldigvis ble jo antrekksbildene vi tok senere på dagen ganske vellykka, selv om vi slet endel med lyset. Jeg kom meg omsider på trening senere på dagen, og det gikk virkelig ikke. Jeg endte opp med å dra derfra ganske mye tidligere enn planlagt. Enkelte dager altså, da funker det bare ikke. Satser på at resten av uken blir bedre, disse blåmandagene kommer heldigvis ikke ofte. 
 

♦ Hvordan var deres mandag?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg