DE SISTE FRA LONDON

Noen siste bilder fra London! For en fantastisk by altså. Jeg tok jo ikke så veldig mange bilder der, naturligvis siden vi for det aller meste var i butikker hele dagen. Det er jo såå mange fine gater der borte for eksempel, blant annet Notting Hill! Husker godt hvor koselig det er der. Vi var ikke der nå siden det ikke ble tid til det, men vi har jo alle vært i London før, så vi har sett mye før. Men selv om vi nesten bare gikk i store handlegater er der jo mye fint å se, og mange fine bygninger. Nei London, jeg håper vi sees snart igjen! 

Nå holder vi faktisk på å booke nok en tur, om ikke så lenge. Herregud, jeg føler meg gal så mye reising som det blir første halvdelen av dette året, men vet dere hva? Jeg fortjener det. Jeg har hatt over ett år med veldig hard jobbing, og det er nå jeg har muligheten til å reise og oppleve, før studiene starter til høsten. Hvor neste tur går til forteller jeg i et annet innlegg senere, hehe. 

♦ Skal dere på noen reiser snart? Hvor isåfall?

5 kommentarer

Siste innlegg