EN ENKLERE LØSNING

I alle år har jeg på trening hatt mobilen i en sånn lomme du har på armen, for å høre på musikk uten problem. Det har funket ganske greit, men det har vært veldig travelt med den lomma når jeg skal bruke mobilen mellom setta mine, da jeg ikke klarer å bare sitte og stirre ut i lufta mens jeg venter på å begynne på neste sett. På det nye treningssenteret har jeg stort sett ikke hørt på egen musikk, da det har vært høyt nok volum fra høyttalerene, og det har gått fint. Helt frem til jeg fikk for meg hvor mye bedre det hadde vært med et trådløst headset! 

Så nå eier jeg dette! Når en musiker/produsent lager headset så må jo det bare bli bra, og det er virkelig dette. Fantastisk lyd, og så er det jo så deilig å høre på musikk, stenge ut resten av verden mens jeg trener, og mobilen ligger i treningsbaggen. Testet det på trening i dag og det var så digg! Litt uvant med noe så stort på mitt lille hode, men man ser jo gjerne ikke så bra ut på trening uansett, hehe. 

♦ Noen andre som har testet dette? 

5 kommentarer

Siste innlegg