UKEN SOM GIKK – UKE 7

Ukens opptur: Mandag og søndag, for det var de to dagene denne uka formen min var bra. Mer om det på neste punkt ↓

Ukens nedtur: Uff, jeg har ikke ord for denne uka altså. Kroppen min har virkelig ikke hatt det bra, så jeg har vært i ganske dårlig humør til tider. Jeg har rett og slett vært skikkelig påvirka av den uka i måneden, og denne gangen bare tok det over hele livet mitt. I tillegg har jeg til tider følt meg på nippet til å bli syk, og det hele toppet seg i går kveld da jeg fikk migrene. Da var det bare å legge seg, og så sov jeg i 10,5 timer… 

Ukens sang: Her har jeg virkelig problemer med å velge fordi jeg har hørt så mange gode sanger denne uken, og jeg elsker soundtracket til Fifty Shades Darker. Syns blant annet Bom Bidi Bom med Nick Jonas og Nicki Minaj er skikkelig kul. 

Ukens serie: Gilmore Girls. Etter jeg så ferdig den nye Gilmore Girls “mini”serien, måtte jeg bare begynne på nytt med hele greia. Denne uken har jeg sett ekstra mye siden formen min har vært så dårlig. 

Ukens høydepunkt: Har gjort litt av hvert denne uken selvom jeg ikke har følt meg bra, men høydepunktet var faktisk å våkne uthvilt i dag uten migrene. Jeg setter alltid så mye mer pris på ting etter et migreneanfall er over, det er virkelig det verste. 

Ukens innlegg: Hvorfor jeg ikke drikker alkohol lenger. Uten tvil!! FOR en respons på det innlegget, det hadde jeg virkelig ikke sett for meg. Det innlegget nådde ut til så ufattelig mange, og det har blitt tatt så godt i mot. Veldig koselig at så mange tok seg tid til å kommentere litt om deres forhold til alkohol også, det er interessant å lese!

Ukens craving: Typ ALT. Kostholdet mitt denne uken tør jeg ikke begynne å snakke om engang. 

Ukens treningsøkt: Til tross for formen min har jeg fått til fem økter denne uken, noen bedre enn andre. Økten jeg hadde i dag med rygg, skuldre og mage var veldig god, og mandagens økt med knebøy som pressa meg enda mer enn før ble jeg veldig fornøyd med. 

♦ Hadde dere en fin uke?

8 kommentarer

Siste innlegg