MY FAVORITE MAKEUP PRODUCTS



Maybelline Brow Drama Pomade Crayon: Jeg trenger ikke mye farge på brynene mine, men bruker denne for å jevne ut brynene mer. 
Benefit They´re Real Mascara: Verdens beste mascara!! Oppdaget den i New York, men var først da jeg flytta hjem til Norge at jeg begynte å bruke den, og da fant jeg den ingen steder her. Kjøpte den igjen i Barcelona, og har i ettertid funnet ut at Douglas.no har den, heldigvis! 
Urban Decay Primer Potion: En fantastisk primer til øynene, øyenskyggen varer virkelig hele dagen med denne. 
Maybelline Master Precise Eyeliner: Veldig god eyeliner som sitter godt og er enkel å påføre.
Isadora transparent brow gel: Bruker denne etter jeg har jevnet ut brynene med Maybelline stiften, så holder brynene seg på plass.
Urban Decay Naked 2 Basics: Helt super øyenskyggepalett som har alle de nøytrale fargene jeg trenger. 
Kylie Eyeshadow Pot i Rose Gold: Denne viste jeg på øynene forrige helg, og som jeg skrev da så er den så fin og sitter hele dagen, og lenger. Virkelig en god øyenskygge! 


Anastasia Cream Contour Kit: Disse er så gode til contouring, og jeg personlig liker mye bedre å bruke kremete enn pudder. Føler jeg får bedre kontroll.
Clinique blush: Fikk denne i Clinique adventskalenderen min i fjor, og fargen er veldig fin og den setter seg fint på huden. 
L´Oréal True Match Highlighter: Denne er så fin på! Gir en veldig fin glød til ansiktet, også er det så lite som skal til, så denne kommer til å vare leenge. 
Wet´n´wild Coverall Primer: Denne bruker jeg gjerne når jeg ikke har på meg sminke også, fordi den jevner ut linjer i ansiktet. Men jeg føler sminken sitter mye lenger og bedre med denne også, så den gjør akkurat den gode jobben en primer skal gjøre. 
Maybelline Fit Me Foundation: Denne har jeg egentlig brukt av og på i mange år. Jeg har perioder med andre foundationer, men ender alltid opp med å gå tilbake til denne. For min del har jeg ikke noe behov for å bruke mye penger på en foundation, når jeg har denne som funker veldig bra for meg. 


Leppeprodukter må nok bli i et eget innlegg en annen gang, der har jeg jo ganske mange favoritter, hehe. 

♦ Bruker dere noen av de samme produktene?

7 kommentarer

Siste innlegg