UKEN SOM GIKK – UKE 6

Ukens opptur: At trening og motivasjon var på plass igjen! Denne uka har jeg unnagjort fem gode treningsøkter (seks økter i følge fitbiten min som mente dansinga mi på byen i natt var en god økt), og det er så deilig å være skikkelig tilbake igjen. 

Ukens nedtur: Føler egentlig ikke det har vært mye til nedturer denne uka, men om jeg skal nevne noe så må det vel være hvor sinnsykt sliten jeg var etter to dager med varetelling på starten av uka. Jeg var jo ikke en av de som jobbet aller mest heller akkurat, men da jeg kom hjem i 17-tiden på tirsdag var jeg helt ferdig. Med hodepine og tendenser til migrene så jeg bare at jeg måtte bytte bort vakta mi på onsdagen, i frykt for migrene. Migrene er virkelig ikke noe man skal tulle med, så jeg tar ingen sjanser. 

Ukens sang: Må vel være Ed Sheeran med Castle on the Hill. SÅ kul!

Ukens serie: Riverdale!! Dere må se denne altså, en helt ny serie som det kun har kommet tre episoder av hittil. Det er basert på den gamle tegneserien Archie, bare at de har modernisert det, så det er basically en high school dramaserie, med litt mord og spenning. Jeg hørte om denne for lenge siden, og jeg tror spesielt i USA har folk gått lenge og ventet på den, og for tre uker siden kom den endelig. Jeg trodde jeg måtte finne den på nettet en plass, men til min store glede har Netflix den. Lov meg at dere ser den plis, den er så bra. 

Ukens høydepunkt: Fredag, for da kom det ny episode av Riverdale, hehe ♥

Ukens innlegg: Heldige meg ♥

Ukens craving: Tror ikke jeg har cravet noe spesielt denne uken? Må le litt av meg selv som skrev forrige uke at nachos var cravingen men at jeg følte meg ferdig med det på en stund, for jeg endte opp med å spise det igjen dagen etter…

Ukens treningsøkt: Føler iallefall at 4/5 økter denne uken har vært sykt bra, men mandagen da jeg endelig fikk ta knebøy igjen var virkelig bra. Var litt spent om jeg kom til å klare å fullføre siden jeg hadde hatt et lite opphold og det var en veldig tung økt, men det gikk faktisk! Da var jeg bra fornøyd, men litt mindre fornøyd i dagene etter da jeg ikke klarte å gå. 
 

Og nå kom jeg på at det var en skikkelig nedtur at FM-nettet slukket også. Lenge leve P3-appen og AUX-kabel i bilen. 

♦ Har du hatt en fin uke?

8 kommentarer

Siste innlegg