GAMMELDAGSE ANTREKKSBILDER

Gårsdagens antrekk, vist på den “gammeldagse” måten, i speilet. I 2009 tok jo man tilogmed antrekksbilder med webkameraet, uten at det gjorde noe. Uansett, jeg elsker denne kjolen, fargen, fasongen, stoffet, alt. Den er fra Nelly, og jeg har sett på denne kjolen lenge men i andre farger, som beige, grønn og burgunder, men jeg kom aldri så langt at jeg bestilte noen av de. Men selvfølgelig da den kom inn i rosa måtte jeg jo ha den. Ser jeg rosa er jeg solgt, hehe. Jeg hadde den med hvite hæler til. 

Nå må jeg komme meg hjem til mor, det er jo hennes dag i dag ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg