ROSE GOLD LOOK

My look for tonight

God lørdag ♥ Jeg har vært på trening og en tur i byen for å ordne diverse, og nå har jeg ordnet sminke og hår for kveldens bursdagsfeiring også. Måtte være litt tidlig ute i dag siden jeg skal passe lillesøster frem til da. Gjelder å være effektiv, jeg hater virkelig å ha dårlig tid, så da vil jeg ha mest mulig klart, sånn at jeg bare må hjem og skifte før vi drar i bursdag. 

Ovenfor er kveldens sminke iallefall. Jeg brukte kun én øyenskygge, Kylie Cosmetics creme shadow i rose gold. Syns fargen er helt nydelig, og så spesiell. Den sitter så godt også, og varer for evig, føles det ut som. Blir en veldig “søt” look i dag, siden kjolen min er rosa også, hehe. Den får dere bilder av i morgen!

♦ Hva er deres planer for kvelden?

21 kommentarer

Siste innlegg