MINE FAVORITTØVELSER PÅ TRENING

Jeg fikk spørsmål om jeg kunne vise favorittøvelsene mine på trening, og selvfølgelig kan jeg det! Det er ikke noen “spesielle” øvelser akkurat, men det kan jo være kjekt å se uansett. 


1. Pullups. Min desiderte favoritt, jeg syns faktisk det er kjempegøy. Jeg bruker strikk til, siden jeg ikke klarer å ta så mange uten. Tar mest med “vanlig” grep, men av og til smale også. 


2. Knebøy. Jeg hatet knebøy før, jeg syns virkelig det bare var skikkelig kjipt, men nå har det plutselig blitt en favoritt. Om det er på grunn av programmet jeg har begynt på eller hva, det vet jeg ikke, men jeg liker det hvertfall veldig godt nå. 


Markløft er IKKE en av favorittøvelsene mine, men jeg må bare ta den med uansett fordi det er en så viktig øvelse som alle som driver med styrketrening burde gjøre. Rett og slett fordi man bruker så mange muskelgrupper om gangen. Jeg syns markløft er kjempekjedelig, men gjør det likevel. Og dere, ikke gjør dette uten å være sikker på teknikken, det er så viktig med riktig teknikk. 

Noen favoritter til: 

  • Facepulls
  • Triceps nedtrekk
  • Plankeintervaller: 30sek planke, 15 sek pause. Gjør dette 5 ganger, eller for all del flere. 
     

♦ Om du trener, hva er favorittøvelsene dine?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg