TO MIRAKELPRODUKTER

Jeg må bare tipse dere om to av mine favorittprodukter til huden, da jeg nå sverger til disse og vil tørre å påstå at de er mirakelprodukter. Iallefall for meg. 


Sans Soucis Aqua Clear Skin Clarins Radiance-Plus Golden Glow Booster


Jeg tuller ikke når jeg sier at denne er fantastisk på kviser! Med en gang jeg begynner å merke en kvise tar jeg på litt av denne på kvelden før jeg legger meg, og når jeg står opp om morgenen er den på vei bort, om ikke helt borte. Jeg er heldigvis ikke mye plaget med kviser, men enkelte perioder dukker det opp litt flere, og da er det fint med et lite hjelpemiddel. Selges blant annet på Cubus ♥


Jeg var med en venninne da hun skulle kjøpe den, og etter det hun sa om den endte jeg opp med å kjøpe den selv. Dette er selvbruner til ansiktet, som du tar ett par dråper av oppi ansiktskremen din, så får du litt mer farge og glød i ansiktet. Denne er fantastisk! Jeg sliter veldig med å få farge i ansiktet, enten det er en av de få gangene jeg tar solarium, eller når jeg er på ferie. Får fin farge på resten av kroppen, men i ansiktet får jeg virkelig nada. Derfor er denne helt super, siden jeg får litt mer farge i ansiktet, og ikke minst en fin glød ♥ Jeg kjøpte min på Kicks. 

♦ Hvilke hudpleieprodukter sverger dere til?

6 kommentarer
    1. Takk for en god anbefaling! Flott å se at du har funnet dine produkter 😀 Jeg er dessverre veldig dårlig sånn sett til å bruke gode kremer. Jeg bare bruker en ansiktskrem som står på badet og that’s it. Men jeg skal definitivt bli mye flinkere <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg