HELDIGE MEG

♥ Heldige meg som bor i verdens beste land

♥ Heldige meg som har tak over hodet og mat på bordet

♥ Heldige meg som er omringet av familie som kun vil det beste for meg

♥ Heldige meg som har jobb og kan tjene egne penger

♥ Heldige meg som har egen bil

♥ Heldige meg som har så mange gode venner

♥ Heldige meg som har en så fin kjæreste, med en så fin familie

♥ Heldige meg som kan studere hva jeg vil

♥ Heldige meg som har sparekonto og BSU-konto til å sette inn penger på

♥ Heldige meg som har flinke Sara som stiller opp som bloggfotograf når som helst

♥ Heldige meg som har muligheten til å reise og oppleve

♥ Heldige meg som bor i et fritt land og kan blogge

Takknemlighet er så viktig – vær glad for det du har ♥

– Nevn to ting dere er takknemlig for?
 

11 kommentarer

Siste innlegg