UKEN SOM GIKK – UKE 5

Denne spalten har jo blitt veldig vanlig på blogger nå, og siden jeg syns det er interessant å lese om så tenker jeg vi prøver det her og. 

Ukens opptur: Å bestille Londontur! Har lengtet så lenge etter en tur en plass, og dette blir den første jenteturen vår til utlandet, så dette blir såå bra. Og så er jo det bare tre uker til!! 

Ukens nedtur: Treninga. Uff, denne uka har ikke vært helt det store altså. Forrige uke pådro jeg meg nemlig en liten beinhinnebetennelse, og det gikk veldig utover motivasjonen. Jeg var jo så godt inni knebøyprogrammet mitt, og når jeg plutselig måtte ta en pause fra det, så var det rett og slett skikkelig kjipt. Det er jo ingen unnskyldning egentlig, men neste uke blir det på igjen som vanlig. Satser på det går bra da!

Ukens sang: Beauty and the beast med Ariana Grande og John Legend. Jeg hørte først denne i den nye traileren til filmen, og nå har hele sangen kommet ut, og den er virkelig magisk! De to i en sang sammen må jo bare bli bra uansett. Hør den her ♥

Ukens serie: Må vel bli the Flash siden det har blitt veldig mange episoder denne uken da kjæresten har vært syk hjemme. Bra serie da! Den og the Arrow, for ser du den ene blir du tvunget til å se den andre etter hvert også. 

Ukens innlegg: Definitivt De dumme tenåra som har fått veldig god tilbakemelding! Et viktig innlegg som heldigvis ble tatt godt imot, og som definitivt har blitt lest mest. Det er jeg så glad for, for det er denne type innlegg som er viktig blir lest. 

Ukens craving: Nachos! Det har det egentlig vært i hele år, og jeg har vel spist det iallefall en gang i uken i noen uker nå? Etter jeg spiste det igjen på onsdag følte jeg forsåvidt at cravingen var ferdig, så nå er jeg spent på hva som er neste, hehe. 

Ukens treningsøkt: Her har jeg ikke akkurat så mye å velge mellom, men tirsdagens bryst/triceps-økt var sykt bra, om jeg får si det selv. Økte litt på alle øvelsene og hadde ubrukelige hender etter økta. Akkurat sånn det skal være, hehe ♥

– Hadde dere en fin uke? Legg gjerne igjen tips i kommentarfeltet til flere punkter jeg kan ta med!
 

6 kommentarer

Siste innlegg