2016 OUTFITS

Selv om jeg ikke blogget i 2016, ble det likevel noen antrekksbilder til Instagram. Jeg måtte jo gjøre noe for å fylle tomrommet fra bloggen, hehe. Tror nok favorittantrekket mitt må være det første der, som jeg brukte på festival i august. 

Jeg må bare takke for all tilbakemeldingen jeg har fått på forrige innlegg! Det har blitt tatt veldig godt imot hittil, og jeg håper at det har spredt seg sånn at noen ungdommer har fått lest det også. Det er så mye press på ungdommen i dag, enda mer enn da jeg var ungdom, så jeg kan bare forestille meg hvor tøft det må være. Det viktigste er å ta vare på seg selv og ikke bli for mye påvirket av alt ute i verden. Sosiale medier er så stort nå og har en så stor påvirkning, men man må huske at mye er “staget” og ikke ekte. Ingen har perfekte liv, selv om det kan virke sånn. Så ja, nok om den saken for nå ♥

Nå skal jeg jobbe i noen timer, og så er det helg ♥

♦ Hvilket antrekk er din favoritt?
 

6 kommentarer

Siste innlegg