JUST BOOKED A TRIP TO…

… London! I går kveld bestilte vi jentetur til London, og jeg er SÅ gira. Jeg er jo veldig glad i å reise, og jeg har lenge hatt lyst til å dra på utenlandstur igjen, men så har det liksom ikke passet. Men nå blir det! Jeg elsker London, og nå begynner det å nærme seg fire år siden sist jeg var der, så nå er det faktisk på tide. Jeg drar med to av mine beste venninner, så det blir veldig kjekt. Vi har vært der før alle sammen, og vi får ca. 2,5 dager der før det blir hjemreise. Akkurat passe syns jeg, jeg har jo vært der tre ganger før. Nedenfor er bilder fra sist jeg var der, i mai 2013. 

Så NÅ blir det shoppestopp frem til turen, vi drar nemlig om under én måned! Iiik, det er jo ikke lenge til, og det er jeg så glad for, for det kjedeligste er å vente i flere måneder på å dra på tur, hehe. 

– Har dere vært i London før? Og om noen har tips til noe vi MÅ se eller gjøre der, så er det bare å skrike ut!
 

10 kommentarer

Siste innlegg